Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2010, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: De enige oplossing is het plaatsen van een simkaart een nieuwe telefoon die niet kwetsbaar is. Sorry ik snap deze zin niet. PK Bij het ontvangen van de SMS herstart de telefoon meteen, zonder een ontvangstbericht naar de provider te sturen. Na de herstart, en het eventueel invoeren van de PIN zal de provider de SMS opnieuw naar het toestel sturen (aangezien de systemen bij de provider niet beter weten dan dat de SMS nog niet succesvol is ontvangen) Waarna het toestel weer herstart....etc... Dat gaat net zo lang door tot óf de SMS is verlopen (na gemiddeld een dag of 3 zal de provider de SMS weggooien en deze niet meer proberen af te leveren) óf de SMS is ontvangen op een toestel en dat toestal dat ook aan de provider heeft laten weten. Dat laatste zal gebeuren wanneer je de SIM waar de sms heen is gestuurd stopt in een toestel die deze bug niet heeft. De SMS komt dan gewoon aan bij het toestel, het toestel bevestigd de ontvangst, en de provider gooit de SMS weg.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha