Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2011, 15:19 door Anoniem

Door WhizzMan: Even de politiek over de eventuele betrokkenheid van Google er buiten latend, MicroSoft zal kennelijk adequater moeten reageren op meldingen. Het is niet alsof ze 24 uur de tijd hebben gekregen om de boel op te lossen tenslotte. Melding, code vinden, bug patchen, testen en in de volgende patchronde meenemen zou binnen 2 maanden moeten lukken. In het ergste geval 3, als je net na "patch tuesday" de melding krijgt en je de boel niet binnen de maand rond krijgt. Als een organisatie met zo veel coders als MicroSoft meer dan een maand moet doen over het oplossen van een bug, hebben ze het aan zichzelf te wijten als er gepubliceerd wordt. En als je de bug niet kunt reproduceren, dan kun je toch ook geen fix ontwikkelen? Of zie ik dit nu heel erg verkeerd en kun je wel iets fixen waarvan je niet weet wat er kapot is?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha