Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2009, 15:03 door lievenme

beste securitezen, mijn echtgenote draait op haar laptop vista home en norton360 (firewall, antivirus en zo). Het onderhoud doe ik. er was een probleem met de mozyhome online backup sinds enige tijd, dat ik vandaag met de hulp van de support oploste. Ik had intussen ook een volledige scan met norton afgewerkt, zonder noemenswaardige problemen behalve een low risk cookie die er niet af ging. maar toen kwam de kat op de koord: plotseling werd de backup afgebroken, en was de laptop afgesloten. Na heropstarten bleek volgens het beveiligingscentrum firewall en antimalware af te staan. Weer aanwakkeren van norton wou niet lukken, de windows firewall aanzetten lukte wel. aangezien de antivirus niet aan te zetten was, verbrak ik de internetverbinding. Intussen meldde norton mij dat ik 'protected' ben, terwijl het beveiligingsventrum het tegengestelde aanduidde, en zo blijft het tot op heden. Nu typ ik dit bericht op onze desktop, die het ook al niet al te best doet met zijn xp home en zijn avg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha