Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-01-2011, 09:52 door Preddie

Door 0101: Dit klinkt bekend... "Ja meneer, uw computer die doet het niet meer." "Dat weet ik, maar wat doe ik eraan?" "Heeft u een betaalde virusscanner bij ons gekocht?" "Nee meneer, ik gebruik een gratis AV" "Oh ja? Wat jammer nou, dan zult u een nieuwe computer moeten kopen." "Maar hoe voorkom ik dat dit nog een keer gebeurt?" "Hmm, ik heb hier toevallig een paar aanbiedingen die misschien interessant voor u zouden kunnen zijn..." ;-) Typisch voorbeeld van knulletjes die denken dat ze verstand hebben van computers en het wel "even" zullen fixen. Ik kom ze aan de lopende band tegen. Laatste geval: iemand heeft een recovery gedraaid en vervolgens vraagt zijn om office om een productkey. De man is 6 keer heen en weer geweest naar een computer zaak, inmiddels 500 euro lichter en nog steeds het zelfde probleem. Tot slot is hem nog een aanbieding gedaan van het office pakket, wat hij uiteraard niet nodig had. Uiteindelijk even contact opgenomen met de DELL om even de installkey te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha