Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2011, 10:01 door Dev_Null

Dat is op zich prima, maar nu maken zijn klanten zich zorgen dat wij die back-up zullen verwijderen zodra onze klant failliet gaat. Hoe kunnen wij regelen dat er zekerheid is voor die klanten dat zij in dat geval toch nog bij hun back-ups kunnen? Hele reele vraag van je klanten moet ik zeggen! Oplossing: 1. Neem in je kontrakt op dat je regelmatig een copy van je backup naar HEN toe opstuurt. Dan hebben ze altijd een backup om op terug te vallen, als je bedrijf gehackt word of financieel onderuit gaat. Tevens is dat dan ook weer jouw backup als je intern iets mis gaat met je eigen apparatuur (backup van de backup) 2. Bied OOK een OFFLINE backup mogelijkheid aan en draag kennis over: Hiermee bestrijk je meteen nog een markt segment (2x business ;-) Je LEERT je klanten hoe ze het ZELF kunnen doen Ga rampen-bestendige inhouse backup oplossingen ernaast verkopen + consultancy. Dan heb je toch business, maar houden je klanten 100% de eindcontrole over hun eigen data! Ik kan me voorstellen dat er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha