Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2011, 08:02 door Syzygy

Nou ik denk toch redelijk wat. Waarom: Het is in ieder geval Nederlands en geen slecht vertaald Roemeens of zo. Ze geven tekst en uitleg die mensen kunnen bevatten. Binnen 5 werkdagen ontvangt u per post het afhaalbericht voor uw activeringscode dit is voor het beveiligingsprocedure. Na het invoeren van uw Activeringscode is ons beveiligingsprocedure voltooid. Dit komt mensen bekend voor als ze wel eens een password of iets anders kwijt zijn geraakt (het krijgen van nieuwe codes per post -of ophalen). Hierin staat bij welk ING-kantoor of postkantoor u de activeringscode kunt ophalen. Dit schept vertrouwen. Bewaar deze brief/e-mail bij uw andere bankpapieren. Zo heeft u belangrijke informatie over uw ING bij de hand. Dit soort Marketing gewauwel doen banken om je het "ons" gevoel te geven Ik vind deze (afgezien van het doorsturen naar een andere site ) nog niet eens zo slecht. Het gros dat ik gezien heb, waren vele malen knulliger.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha