Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2011, 15:36 door Anoniem

Bedankt voor je reactie, alleen zit het bij ons zo niet in elkaar. De mail komt via 2 routes binnen. (Primair en een fallback via een andere provider) Het probleem deed zich op onze fallback verbinding voor. Deze stuurde de inkomende mail gelijk naar het SPAM filter (Dit is geen Exchange). Dus heel Exchange zit er nog niet tussen. Daarna zou de mail naar Exchange gestuurd worden en daar staat relay uit. Maar de mail werd al gelijk in het SPAM filter tegengehouden. Onze fout was dat de fallback connectie alle mail doorstuurde en niet alleen de accepted domains. Ondanks dat was relayen zowiezo niet mogelijk, maar nu kreeg het SPAM filter alles over zich heen. We zijn de inkomende mails (die zowiezo van buitenaf binnenkwamen) gelijk inhoudelijk gaan bekijken en geen enkel bericht en connectie had hetzelfde IP adres. Vermoedelijk het werk van een botnet dus en geen interne infectie. Deze thread kan ook gesloten worden. Het was dus geen overdreven grote spamrun, echter ging de gehele run ten onrechte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha