Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2011, 15:55 door xy22

Door Anoniem: - Voor uw Online beveiliging, uw online bankrekening is geblokkeerd als gevolg van een aantal onjuiste login - Opnieuw uw account activeren, U moet herbevestigen uw accountgegevens & Mobiele nummer - deblokkeren uw online profiel door te klikken op een van de onderstaande links.......: Allereerst is het slecht Nederlands, ten tweede zal geen enkele Nederlandse bank ooit op deze manier vragen 'een beveiligingsupdate' te doen (maar dat wist je al). Het is zeker te verwachten dat er malware/phishing of iets dergelijks achter zit. Tenzij je met de nodige kennis en een virtuele machine ernaar gaat kijken, lijkt het mij een absolute afrader. Nieuwsgierigheid kan duur zijn op die manier. Over de url: heel kort zoeken leert dat Google m niet kent, en hoogst waarschijnlijk bestaat de pagina ook niet. Het idee bij de spammer is blijkbaar dat je klikt op die link, en zo naar een andere (phishing) site geleid wordt. Zou het niet gaan bekijken, dat is simpelweg vragen om rotzooi.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha