Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2011, 07:01 door Syzygy

Beste Elmartino, Eerst de Marketing kant van je verhaal: Wij maken voor de beveiliging van door ons verwerkte gegevens gebruik van uitgebreide veiligheidsprocedures, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot deze gegevens. Dit is een standaard tekst die of door een Marketing Communicatie persoon geadviseerd is om op de site te zetten om de klant een veilig gevoel te geven. Als er dan toch iets gebeurt dan krijg je van die meldingen als "incidenteel geval, beveiliging NOG MEER aanscherpen", afijn je leest ze hier 5 x per dag in de nieuws berichten, standaard leuzes. Als ze schrijven: "Ons security beleid is gebaseerd op een summier budget dus als u van een gokje houdt, kom bij ons". Dan spreken ze wel de waarheid maar commercieel gezien geeft dat beperkingen;-) Nu is mijn vraag aan jullie. Wat adviseren jullie? Dat kan zijn: 1. Vertel het eerlijk aan ze. 2. Publiceer het online en vermeld dat jou site wel veilig is (ben tenslotte concurrent). 3. Gebruik de klantgegevens voor je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha