Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2011, 13:28 door Anoniem

Deze bewerking is geanuleerd vanwege systeembeperkingen.Neen contact op met de systeembeheerder Het is een verschijnsel dat vaker voorkomt, bij verschillende versies van Outlook. Het probleem hangt volgens Microsoft samen met een registersleutel die beschadigd is geraakt, of zelf helemaal uit het systeem is verdwenen. Een eerste, mogelijke oplossing schuilt in de instellingen van Internet Explorer; u hoeft dat niet met de registereditor aan de slag. Ga daartoe via Extra naar Internet-opties en klik op het tabblad Programma's. Klik in de eerste plaats op de knop 'Webinstellingen herstellen...'. Controleer vervolgens nog even voor de zekerheid of de juiste e-mailclient staat geselecteerd in het rijtje en zet een vinkje voor de optie "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is". Klik op Toepassen. Biedt dit geen soelaas, dan kunt u de relevante registersleutel kopiëren van een andere pc. Dat gaat als volgt: start op pc van vrienden of familie de registereditor door via Start naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha