Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2011, 16:26 door Above

Door Anoniem: Ik heb (had) al sinds november vorig jaar problemen met een Nokia5800 van Vodafone. De helpdesk en 2e lijnshulp van Vodafone heeft van alles en nog wat geprobeerd, nieuwe sim-kaart enz enz. Twee weken geleden was ik het zat, heb een Samsung gsm gekocht en alles werkt weer als een zonnetje. Ik heb zo mijn twijfels aan dat Symbian in kombinatie met Vodafone, geen idee waar het aan heeft gelegen, maar na drie maanden tobben was ik er wel klaar mee. Ik vermoed het inderdaad ook. Alle Nokia telefoons hebben er hier last van in het bedrijf. Althans, we werken met de N97 en de N8 in de Nokia range. Soms doen ze het een maand goed en dan is de verbinding weggevallen van Vodafone. In buitenlandse forums van Nokia zijn ze er zeker van dat het aan de dns instellingen van Vodafone ligt dat de connectie gedropt wordt. Na een drop wordt de verbinding op de Nokia op de een of andere manier gereset. Windows Mobile en Android blijven wel draaien.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha