Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2011, 19:50 door cowboysec

Dit is nieuw voor mij. Ik heb in mijn hele carrière, in de afgelopen jaren, verschillende grotere en kleinere computercentra bezocht in den lande als bezoeker, technisch specialist en als (mede-) / interne auditor en ik heb nog nooit mijn paspoort hoeven in te leveren. Uiteraard werd deze wel keurig ingezien door de bewaking/receptie en soms werd deze ook gekopieerd. Als dit nodig is om de 'borg' voor de toegangspas te verzorgen, vind ik dat gewoon niet nodig. Toegangspasjes kosten naar verhouding weinig en kunnen snel / direct geblokkeerd worden, mocht de bezoeker zich niet afgemeld hebben. Ik vind, dat in een goed beveiligd computercentrum, het niet nodig moet zijn om paspoorten of ID-cards op te slaan. Ergo, wie is verantwoordelijk als er wat mee gebeurt? Stel, ik werk ergens (in het buitenland) en mijn pas is niet (direct) beschikbaar ten gevolge van een calamiteit dan kan ik het land niet meer uit in het ergste geval etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha