Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-03-2011, 00:23 door Wim ten Brink

Door soeperees: Ik blijf het bizar vinden dat een officieel servicepakket van een duur betaalde software leverancier zoveel gezeik blijkt op te leveren. Dat een aantal individuen hier geen problemen ondervinden doet daar niets aan af. Ik zou als afnemer direct mijn vertrouwen kwijt zijn in in de leverancier, bij een dergelijke wanprestatie. Kijk, dat vind ik nou gezeur! Het is gewoon een feit dat software nimmer 100% foutvrij zal zijn. Zo'n beetje iedere goede programmeur weet dat het een illusie is om te hopen dat je op een dag een stuk code zult schrijven dat altijd goed gaat. En als je dan bedenkt hoe complex een besturings-systeem als Windows is, dan besef je ook dat er altijd wel het een en ander om zal vallen in dit product waar je dus een service pack voor nodig hebt. Alsof je eigen auto nooit een beurt in de garage nodig heeft! De service packs behoren tot het onderhoud en raad eens? Ze zijn nog gratis ook! Iedere 20.000 kilometer even olie vervangen, koplampen nakijken, wielen controleren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha