Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2011, 08:14 door Syzygy

Door (*!*): @Syzygy, Vrees van wel... Maarja, nu is het nog leuk, totdat het niet meer mogelijk is onderscheid te maken tussen echt en niet echt. Ik heb in het verleden (4~jaar geleden) wat "awareness materiaal" gemaakt voor sessies over het herkennen van Phishing sites. De sheets die ik daarvoor gemaakt had waren, zo als we er nu voor staan, erg vooruitstrevend want mijn voorbeelden gingen uit van een 100% goed en bancair taalgebruik. Zolang die vertalingen nog op het huidige niveau blijven, kunnen we de inhaalrace m.b.t. de onbekendheid met Phishing onder delen van de bevolking nog wel winnen. De eerste les die ik altijd geef (zonder een gehele verhandeling te moeten geven), ga nooit via een LINK (vanuit b.v. een email ) naar je banksite. Vul altijd de url handmatig in de adresbalk in en kijk naar wat je schrijft. Als je dan op de site van je bank bent aangeland kijk dan nogmaals in je adresbalk waar je terecht bent gekomen . Bij twijfel, bel je bank. Vaak lees ik ook over mensen die via een Wifi ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha