Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2011, 12:06 door Anoniem

Het probleem van xs4all is de achterhaalde technologie: adsl over pppoa is zo langzamerhand een anachronisme aan het worden. Kabelaars die internet over docsis leveren, plus telefonie en televisie laten xs4all ver achter zich. Als je bij xs4all hard download dan kun je niet bellen. Die Fritzbox kan rtp geen voorrang geven over ander verkeer (ze zeggen van wel, maar dat is niet zo). Als je bandbreedte moet delen dan werkt alleen Low Latency Queueing: dwz priority bandwidth voor rtp met een policing actie er over heen. (Er van uit gaande dat je rtp überhaupt kunt herkennen) De helpdesk is goed maar die lui verdienen een betere infrastructuur. Fiber zou mooi zijn, maar ja, dat zal nog wel even op zich laten wachten. Dochter van KPN zijn heeft voordelen maar ook veel nadelen. Zolang xs4all veel adverteert op tv, dan weet je dat het niet zo goed gaat met ze.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha