Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2010, 17:47 door Tybo

Ik heb Panda Global Protection 2010 aangeschaft. Ik gebruik dit in combinatie met Vista, Windows Defender. Nadat ik de oude versie van Panda pro 2009 heb verwijdert en de Global heb geïnstalleerd kreeg ik problemen met de firewall. Ik kan de firewall van Panda niet activeren. In het status menu staat de firewall rood aangegeven en als ik hem dan configureer dan staat hij wel aangevinkt. Als ik op de knop druk van “oplossen” zegt ie dat ik mijn pc moet herstarten. Echter wanneer ik dit doe, dan klapt mijn firewall er weer gelijk uit wanneer ik het programma Panda weer open. Hij geeft dan aan dat hij de “permanente email bescherming” niet heeft kunnen starten. Kan de firewall ook niet inschakelen via het activeer knopje. Ik heb ook het Windows Beveiligingscentrum gecontroleerd. Hierin staat echter aangegeven dat de firewall van Panda wel is ingeschakeld. Ook heeft hij Panda erkend als virusscanner. Echter wanneer ik in het configuratiescherm de optie Windows Firewall aanklik, wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha