Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-03-2011, 15:24 door SirDice

Door Anoniem: de kpn server zegt dat de mailbox van de persoon die je mailt niet beschikbaar is, het is onduidelijk of dat een tijdelijke storing is, dat die persoon zijn mailbox vol zit, of wat.. Een tijdelijke storing zal zo'n NDR (non-delivery report) niet genereren. Standaard wordt er 5 dagen geprobeerd om een e-mail af te leveren, indien het dan nog niet afgeleverd kan worden krijg je een NDR die meld dat er problemen waren bij het afleveren. Bij een volle mailbox wordt er een NDR gegenereerd waarin staat dat de mailbox vol is (mailbox full). Het is wel zo dat je meestal iets ala "mailbox doesnt exist" krijgt als die persoon daar geen account meer heeft. Simpeler gezegd: dat e-mailadres bestaat niet. Het maakt niet uit of het ooit bestaan heeft of niet, de melding blijft hetzelfde. Het zijn allemaal NDR's en in de NDR staat de reden. Die is over het algemeen duidelijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha