Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2011, 10:24 door cjkos

ja, dit moest zelfs omdat hij anders niet wou werken met het UPC modem. Na eminent te hebben gebeld rade ze mij aan de nieuwste firmware te installeren. Met mijn ouders laptop direct op het modem aangesloten heb ik deze gedownload en hierna deed hij het. Ok, mijn opties raken dan aardig op. Er zijn nog twee opties die je zou kunnen nakijken 1. Kijken hoe je verbinding maakt met de router (Bekabeld of via wifi) Ik heb bij mijzelf, geen Eminent router, alles bekabeld, maar mijn computer wilde nog weleens switchen tussen wifi en lan. Ik weet niet hoe jouw apparatuur verbinding maakt, maar bij mij heeft het uitzetten van 'Broadcast SSID' geholpen om de computers online te houden. 2. Als je via wifi verbinding moet maken of optie 1 om wat voor een reden ook niet mogelijk is zou je nog je computer rechtstreeks aan kunnen sluiten op de modem en kijken of die dan wel blijft werken. Als je het probleem daar ook blijft houden ligt het aan je modem of toch UPC. Als je dit ook al gedaan hebt kan ik je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha