Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2010, 12:57 door apie

LS, Ik heb begin januari op een zaterdag op de site gdata.nl hun totalcare beveiliging besteld en met creditcard betaald, op het opgegeven email adres kreeg ik een bevestiging met de akt.sleutel, maar bij de betalingen stond 0 euro Ik denker zal wel wat mis zijn gegaan dus probeerde ik het zondag nogmaals, maar weer met hetzelfde resultaat, wel een akt.sleutel maar bij betalingen stond wederom 0 euro. en omdat ik geen gedonder wil hebben (ik wil betalen wat ik gebruik, dus voor de licentie) heb ik naar de helpdesk ge-emaild , ik kreeg een emailtje terug dat ik maar een paar dagen moest wachten en dan zou ik bij de creditcard provider wel kunnen zien of ik betaald had. Op dinsdag nog niets van een betaling zien staan aan Gdata, dus (we waren ene paar dagen verder zoals de meneer in het emailtje van gdata aangaf)nog maar eens geprobeerd om te bestellen via de site van Gdata, maar ok nu wel een sleutel maar bij betalingen stond 0 Euro. Toen heb ik naar Gdata helpdeksk gebeld en die vertelde dat mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha