Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2010, 09:46 door Anoniem

Hi Guys, Even het volgende; ik wil een nieuw goedkoper GSM abonnement afsluiten en daarbij kwam ik op HI 25 uit. Zit een leuke Samsun Omnia bij dus op zich ga ik er aan alle kanten op vooruit op het barrel met duur abo wat ik nu heb. Echter ontving ik een telefoontje van HI en mail (?) dat ik bij levering verplicht een foto moet laten maken van mijn ID (rijbewijs in dit geval) en mijn bankpas. Quote mail: Het is verplicht om bij aflevering van je bestelling je opgegeven Rijbewijs (Nederlands) legitimatie te laten zien. Dit geldt voor de aflevering van: * Een nieuw Hi Abonnement * De verlenging van je bestaande abonnement * De overstap van een andere mobiele aanbieder naar Hi Van het door jou ondertekende contract, pinpas en je legitimatie zal door ons, door het maken van een digitale foto, een kopie worden gemaakt Ik heb even de privacy notitie op de HI site doorgelezen en daar wordt met geen woord gerept hierover. Ik heb op de site van het CBP nog even alle meldingen van KPN B.V. doorgelezen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha