Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2011, 16:26 door Anoniem

taal is ook lastig, zie onderstaande zoveelste poging uit....... Afrika? groet, Michael. ING Bank N.V (accountreferentie.alert@mails.ing.nl) Verzonden: vrijdag 22 april 2011 7:02:35 Microsoft SmartScreen heeft dit bericht ter beveiliging geblokkeerd en het wordt na tien dagen verwijderd. Inhoud weergeven Geachte klant, Vervolg tot een toename van frauduleuze activiteiten, zijn wij vullen onze veiligheidsprocedures. U bent dus verplicht naar uw online account te beveiligen met ING Bank N.V online security.In om te beginnen. Volg de aangegeven referentie hieronder: [*Beveiligde Account*] Niet naar uw online account te beveiligen met ING Bank N.V. online securi ty, zal leiden tot een schorsing van uw account. Account Referentie: (0x3d.0x38.0x4e.0xcf) ....................................................................... Neem antwoord niet op deze e-mail. Deze brievenbus wordt niet bewaakt en u ontvangt geen reactie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha