Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2011, 16:06 door Anoniem

Ondanks alle ellende die er uit voortkomt geloof ik niet dat je een bedrijf zonder meer verantwoordelijk kan houden. Uiteindelijk kun je je niet 100% beschermen en ook mag je als bedrijf niet de illusie geven dat je dat kan. Als hackers zichzelf toegang kunnen verschaffen tot staatsinformatie (zoals wiki-leaks) dan mag je gevoegelijk ook aannemen dat een "gewoon" bedrijf een keer de klos is. Hoe harder een bedrijf roept dat het hun niet kan overkomen hoe harder de hackers zullen werken om het tegendeel te bewijzen. Ik vind het belangrijker dat een bedrijf rekening houd met de mogelijkheid dat het gebeurd en een plan heeft om te reageren op een zo vroeg mogelijk moment om de schade te beperken. Natuurlijk is het geweldig als je het kan voorkomen. Maar vaak zijn we zo overtuigd van het feit dat het veilig is dat we niets doen aan een "als het toch gebeurd is" plan. je kan Sony dus eigenlijk alleen verwijten dat het plan voor als het gebeurd niet goed genoeg was...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha