Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2011, 15:36 door cjkos

Wat bedoelen ze met een fakebestelling? Een nepbestelling, een bestelling die niet geplaatst is? Of een bestelling die niet betaald is? Als ze iets gestuurd hebben zou ik (na het doorlopen van onderstaande stappen) vragen waar ze het naartoe gezonden hebben. Anyway. De enige die weet welk adres aan een IP adres hangt is je provider. In geval van twijffel kun je hun bellen of zij je gegevens hebben doorgegeven. Een fakebestelling kunnen ze misschien wel hangen aan een IP adres, maar niet aan een persoon en al helemaal niet aan een e-mail adres (Tenzij je bedoelde e-mail adres) ook al staat dat e-mail adres in hun systeem. Als het niet overeenkomt met jouw adres hebben ze er niets aan. Twee, het lijkt heel erg op die nepfacturen die bij bedrijven binnen komen. Betalen voor goederen die nooit geleverd zijn. En als je betaald blijk je achteraf aan een abonnement vast te zitten. Bleek het een offerte te zijn. Ik zou via google op de naam van het incasso bedrijf zoeken, als dat niets oplevert zelfs op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha