Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2011, 17:09 door JJ87

Tsja. Ik ben het er niet mee eens dat Apple deze houding aanneemt, maar ergens is het ook wel te begrijpen. Zelf heb ik op een helpdesk gewerkt, en de klanten die bellen in verband met malware zorgen meestal voor de meest moeilijke gesprekken: Klant: Ik denk dat ik een virus heb opgelopen. Medewerker: Waaraan denkt u dat af te kunnen leiden. Klant: Mijn computer werkt erg traag, en maakt veel herrie. Zie nu maar eens vanaf een afstand te achterhalen of het een virus is, of in het geval van Windows een OS map die is overspoeld door nutteloze DLL's en OCX's. Of, wat dacht je van deze: Klant: Ik heb een antivirus geïnstalleerd, en hij blijft problemen vinden, is er iets mis met mijn computer? Medewerker: Welke antivirus gebruikt u? Klant: WinAntivirus 2011 Pro (of een dergelijk stukje malware dat zich voordoet als een virus) En dan mag je de klant gaan vertellen dat het eigenlijk om een virus gaat, en dat er een echte antivirus geïnstalleerd moet worden, en zie dan maar eens te vertellen welke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha