Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2011, 19:12 door Anoniem

Door Anoniem: Je hebt helemaal gelijk dat je dat niet vertrouwt. Het is abnormaal en onveilig op te vragen gegevens te bevestigen via een site van derden. Dat is immers hoe phishing werkt. Als het bericht echt zou zijn, dan begaat NS een enorme blunder. Deze reactie spreekt mij aan! Maar het wordt nog gekker: Het gequote mailtje in het begin van deze thread is op onverklaarbare wijze uit mijn Gmail inbox verdwenen. Heb me een versuffung gezocht, maar onvindbaar, lijkt wel verdampt. nog enkele kanttekeningen: 1. Ik wens de NS niet te bellen op een 0900 betaalnummer, voor je het weet zit je in een doorverbind queu en kom je nooit bij die (niet-bestaande?) persoon Erik Beenen, Directeur Consumentenmarkt. 2. Reply poging naar noreply@ns.nl lijkt me echt tijdverspilling. 3. tweede en laatste mailpoging: naar info en abuse, beiden mislukt, kijk maar: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. abuse@ns.nl ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha