Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2011, 15:09 door Anoniem

@ Anoniem 14:35... Lees nu eens goed wat ik schrijf... Ik zeg, vrijwel alle mail en bijna 100%.. Ik denk dat dit redelijk klopt. Nogmaals, Ik -persoonlijk- krijg NOOIT mail van de ING (afgezien van de gebruikelijke spam/phising waar dit topic over gaat). Je zult je zelf er dus waarschijnljik voor hebben aangemeld om dergelijke informatie te ontvangen. Het is nooit informatie die je als klant nodig hebt voor je rekening/bankieren/persoonlijke gegevens of dergelijke zaken. Hooguit reclame over nieuwe producten en/of tips mbt bankieren. NIETS wat je dus nodig hebt om veilig te kunnen bankieren. Sterker nog, niets dat je als klant niet zou mogen/kunnen missen. Want dit gaat namelijk via een kantoor of per post. Het elke keer melden van dezelfde phisingmails werkt mijns inziens niet mee aan awareness .. sterker nog, uit het aantal meldingen blijkt wel dat mensen nog steeds niet zelf kunnen filteren en twijfelen of het deze keer toch niet WEL echt zou zijn.... terwijl het dus 99,9% zeker NEP is! Je kent het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha