Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2011, 10:58 door Securitate

gezien de reacties blijkt dat we moeten oppassen met de term 'schuldige'. ongeteste patches kunnen vreemde problemen veroorzaken, dat wil niemand. bedenk een bank werkt per dag, potje in potje uit, paar dagen fout betekent enorme reputatieschade en mogelijk faillissement. wel lijkt me dat 6 maanden achterlopen tamelijk lang is. dit moet met wat goeie wil te verbeteren zijn. er kan vast ook een onderscheid gemaakt worden tussen intern en extern gerichte systemen, dus sneller danwel met gepaste snelheid patchen. indien toegepaste technologie later bewezen onveilig is dient het wel vervangen te worden. eigenlijk ben ik nooit zo voorstander van wetgeving, hoop meer op gezond verstand, discussie. bedrijven zullen nooit zelf als eerste melden, juridische afdeling houdt dat tegen, communicatie ook. verschuilen achter sla heb ik nooit begrepen, opdrachtgever en leverancier behoren op basis van vertrouwen te kunnen werken. laat deze laatste regel nog eens goed inwerken. een extern meldpunt zou kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha