Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2011, 15:06 door rbeumer

Door Anoniem: nee maar het duid het probleem wel en de consument is wel over het algemeen dom dus laten we dan maar twee vliegen in een klap maken, werkt motiverend. die bijstelling zijn later overigens ook veel makkelijker te maken dan die waar we nu bewust voor gekozen hebben, jarenlang Wanneer je met een dergelijke houding naar een gebruiker reageert, zal je nog veel meer onbegrip krijgen en kweken. Echter, als je met geduld iets in kinderstapjes uitlegt, kan je zelfs iets uitleggen aan iemand die 0,0 verstand van PC's heeft (eigen ervaring op de helpdesk). Daar laat ik dan de enkeling buiten die echt niet wíl leren. De IT in het algemeen heeft sowieso te veel een houding van "de domme gebruiker, daar heb je hem weer". In plaats daarvan zouden we moeten denken "daar heb je iemand die ik misschien iets kan leren".

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha