Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2011, 17:36 door Anoniem

Bij ons is hetzelfde gebeurt. We kregen het al heel vroeg in de gaten. Ik kon zelf niet pinnen, de pinpas was geblokkeerd. Gelijk de bank opgebelt. De ING vertelde dat er door mij telefonisch een nieuwe pas aangevraagd was en de telefonishe verificatie was gelukt. Dat betekend dat er iemand een pas heeft aangevraagd en mijn geboorte datum wist en wat er nog meer gevraagd wordt. De aangevraagde pas laten blokkeren. De nieuwe konden we ophalen bij het paskantoor. Ik vroeg of er geld van mijn rekening weggehaald kon worden. Er werdt me geadviseerd een spaarrekening te openen zonder pas en daar mijn geld op te zetten. Dit heb ik gedaan. Een week later geen post van ING ontvangen, de nieuwe pas was nog niet aangekomen. 12.000 euro van de spaarrekening overgeschreven naar de betaalrekening en opgenomen. Volgens de ING ben ik hier en daar geweest, maar dat is een oplichter geweest. We gaan nu naar de politie om aangifte te doen. Ik zal een update posten over hoe het verder gaat. Tom

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha