Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-08-2011, 18:41 door Anoniem

De helft van de gebruikers begrijpt niet wat deze optie doet en de andere helft weet de nieuwe feature niet te vinden omdat die goed in hun profiel zit verstopt." Zeg eehm, onderschat de macht van veel houders van domeinen ook niet. Het MKB laat zich niet makkelijk uitleggen dat ze een (duur) ssl certificaat moeten kopen (en verlengen) wanneer ze met klantendata en inloggegevens aan de slag gaan. Eerst zijn ze verbaasd, nadat je in kloeke doch jip/janneke taal hebt uitgelegd hoe het werkt zeggen ze okay. Offerteer je, komt de aap uit de mouw: het kost immers centjes. Dat ze zelf na mijn steekhoudende uitleg nietsvermoedend via een onversleutelde http verbinding hun mail checken, laat mij allang niet meer gillend wegrennen. Men is naief en neemt goed geinformeerd toch de verkeerde beslissingen. Het is jammer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha