Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-08-2011, 14:16 door Anoniem

Ook ik kreeg onderstaand bericht, als ING klant, toegezonden via mijn mailadres van Online. Als verzenddatum staat er 30 juni 2011 onder, terwijl het op 24 augustus, dus vandaag, binnenkwam met afzender: ABN Amro (no-reply6@w7m0x69ie.homepage.t-online.de) Ook weer een Duits adres dus, maar wel met de afzender ABN Amro! Onder onderstaand bericht staat een een complete inlogpagina, je hoeft dus niet eens meer op een link te klikken! Hopelijk worden deze criminelen snel aangepakt, want ik kan me voorstellen dat er toch mensen zijn die hier in trappen. Beste Klant, Zoals u reeds heeft vernomen hebben wij als ABN AMRO. enige tijd geleden te maken gehad met een fusie van de huidige ABN AMRO met het voormalige Postbank. Voor de klant is er overigens weinig veranderd, echter achter de schermen hebben wij een totaal nieuwe internetapplicatie geprogrammeerd die aan de hedendaagse veiligheidseisen voldoet comform de Europese richtlijnen betreft het betalingsverkeer. Bij een verbetering (update) van ons ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha