Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2011, 20:04 door Anoniem

Dit is natuurlijk gelul van VASCO. Dat het fout is gegaan bij DigiNotar is één maar als je daarna je kop in het zand steekt als eigenaar dan snap geen hol van veiligheid en durf ik gerust te beweren dat VASCO een zeer onbetrouwbare partner/leverancier is. Dit is typisch Amerikaans; klop op je eigen schouder als een ander iets goed doet en brul dat je er niets mee te maken hebt als de ander een fout maakt. Hé VISCO, waar zijn jullie maatschappelijke verantwoordelijkheden? Ik zal er niet rouwig om zijn als VISCO aangeklaagd wordt en desnoods failliet gaat. Het is alleen jammer dat daar de goedbedoelde werknemers de dupe van worder. Het zou mooi zijn als het management een rotschop zou krijgen. Ik durf zelfs te beweren dat techneuten op dreiging van ontslag of erger hun mond moesten houden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha