Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-09-2011, 14:27 door Anoniem

Altijd de naam vragen van diegene die je nu aan de lijn hebt/kreeg. Vervolgens vragen of je zijn/haar manager mag spreken. Let maar eens op hoe snel je wordt doorverbonden. Zo niet, kan je zeggen dat je een stukje publiceert over het gevonden lek. (Met daarbij uiteraard de reactie van de bankmedewerker ;-) ) Ik vind het trouwens helemaal niet dom dat mensen hier een beloning voor willen hebben. Je kan dit ook absoluut niet vergelijken met een gewond persoon die je op straat zou laten liggen als je er niks voor krijgt. Sterker nog... Van de gewonde persoon krijg je vrijwel 100% zeker eeuwige dank en/of vergoeding achteraf als je zijn/haar leven zou hebben gered. Van de bank is dat nog maar zeer de vraag... Sterker nog... je zou nog wel eens aangeklaagd kunnen worden voor hacking/fraude. Zie voorbeeld OV chipkaart (Brenno de Winter). Anderzijds... het is niet geheel ongewoon dat mensen een slachtoffer (van zinloos geweld) links laten liggen. Heeft verder weinig met beloningen te maken, maar vooral ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha