Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2011, 14:13 door DeliciouslyImperfect

Als consument heb je altijd het recht om internetaankopen binnen zeven werkdagen na ontvangst terug te sturen. Tenzij er sprake is van een gepersonaliseerd artikel, bijvoorbeeld een iPod met inscriptie, neem ik aan. Daarmee zou iedere discussie over wel/niet besteld snel klaar moeten zijn: óf ik heb het niet besteld, en dan hoef ik natuurlijk niet te betalen, óf ik heb het wel besteld en dan stuur ik het bij deze terug en dan hoef ik óók niet te betalen. Maar ik neem aan dat je wel discussie kan krijgen over wie de verzendkosten betaald. En als het om iets zwaars gaat (een bank bijvoorbeeld) zouden die kosten nog best wel kunnen oplopen. maar in één situatie zegt de verkoper dat wij maar aangifte moeten doen als we menen dat een derde dit heeft gedaan. Kan aan mij liggen, maar het lijkt me sowieso wel wijs aangifte te doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha