Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2011, 09:46 door Anoniem

Iedereen die op één of andere wijze met beveiliging van hard- en software te maken heeft, weet dat de eigenaar daarvan zelf verantwoordelijk is voor het adequaat (laten) beveiligen hiervan. Banken zijn de eigenaar of verstrekker van pinapparaten, deze apparaten zijn op hun infrastructuur aangesloten, dus zijn zij verantwoordelijk voor de beveiliging. Het lijkt erop dat de banken de verantwoordelijkheid nemen en gedupeerde klanten schadeloos stellen, maar achterom worden deze kosten uiteraard rechtstreeks doorbelast aan dezelfde klant. Het wordt dus hoog tijd dat de banken deze kosten eens inzichtelijk maken én dat ze de apparatuur nu eindelijk eens skimproof maken. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Maar het is natuurlijk veel makkelijker om de kosten niet inzichtelijk te maken, rechtstreeks door te belasten en ondertussen mooi weer spelen: we stellen u toch schadeloos?!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha