Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-11-2011, 21:44 door TD-er

Het lijkt de laatste tijd steeds meer weer voor te komen, het phishen naar bank- of kaart-gegevens. De jongens van de ABN-AMRO blijven mij ook steeds weer uitnodigen voor een onderzoek. Duidelijk dat de Nederlander de doelgroep is, want je kunt een gratis bol.com cadeaubon winnen ;) Oh en het is mij door ABN-AMRO verzekerd dat die mailing, die al maanden bezig is, niet van hun afkomstig is. Dat is toch al minder makkelijk van echt te onderscheiden, puur gelet op het taalgebruik: Geachte mevrouw, heer, U ontvangt deze e-mail, omdat u lid bent van het klantenpanel van ABN AMRO. Wij waarderen uw deelname aan dit panel en willen u daarvoor dan ook hartelijk danken. Met uw feedback zijn wij in staat onze dienstverlening beter te laten aansluiten op uw wensen. Nieuwe vormgeving Allereerst willen wij u er graag op attent maken dat de onderzoeken van ABN AMRO in een geheel nieuwe vormgeving worden afgenomen. De `verder` button vindt u tegenwoordig rechts onderaan het scherm. Deelname ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha