Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-11-2011, 21:09 door Anoniem

14-10-2011 ontving ik een mail van Theo van Leer. / ABN aMRO. Omdat ik het niet vertrouwde (hij verwees naar mijn bankrekening die ik echter niet heb bij deze bank) stuurde ik eht berichtje door naar ABN AMRO. Daar wezen zij me op het verschinsel Phishing mail. Vandaag 7/11 ontving ik dezelfde mail opnieuw , met dezelfde taalfouten. Van Leer is blijkbaar nog steeds actief. Ik doe er verder niets meer mee, maar ter informatie van anderen laat ik hem onderstaande nog eens volgen. Groetjes, W. Dobbinga Geachte klant, We zijn momenteel niet in staat om uw rekening naar behoren te beheren. We hebben namelijk onze online diensten aangepast. Onze excuses voor het ongemak,voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw ABN AMROBANK online bankrekening opnieuw activeren,om gebruik te kunnen blijven maken van onze internet diensten. Als uw rekening niet opnieuw activeert. Kan uw rekening tijdelijk geblokkeerd worden op initiatief van ABN AMROBANK,uw rekeningen blijven echter wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha