Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2011, 16:10 door Anoniem

Door Leonr: Door SirDice: Als klant zijnde heeft het inderdaad nauwelijks gevolgen. De bank vergoed, in de meeste gevallen, de schade. Ik geloof dat ze dat alleen niet doen als de klant echt aantoonbaar nalatig is geweest. Slachtoffers van dit soort phishing acties worden over het algemeen zonder problemen schadeloos gesteld. En wie denk je dat uiteindelijk die schade betaald? De bank? Die verhaald het weer op zijn klanten door hogere tarieven in te voeren of door te reorganiseren omdat de winst achterblijft bij de verwachting. Uiteindelijk zal het altijd op de klant verhaald worden, hoe je het ook bekijkt, Door SirDice: Dit betekent overigens niet dat de bank er verder niets mee doet. Mocht er iemand tegen de lamp lopen dan zal de bank zeker proberen haar schade weer te verhalen op de dader. Als dit echt waar is dan vraag ik me nog meer af waarom ze niet meer informatie willen? Hoe beter getraceerd en gedocumenteerd lijkt me zinvol bij de bewijsvoering. Vandaar nogmaals mijn vraag: Waarom ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha