Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2011, 16:38 door Leonr

Door Anoniem: Je lijkt te denken dat het gaat om een handvol mailtjes die door een engineer persoonlijk bekeken worden, en die dan heel hard gaat hakken op het afzender IP adres ? Nee, die ilusie heb ik niet. Een van mijn vragen aan de bank was dan ook in welk formaat zij de mail willen ontvangen zodat ze optimaal gebruik kunnen maken van mijn melding, zelfs dat willen ze niet kwijt. Ik ben best bereid hier tijd en aandacht aan te besteden, waarom kunnen zij dat dan niet. Ik verricht feitelijk een gratis dienst voor de bank door ze te informeren. Ik snap ook best dat ze niet zomaar het achterste van hun tong laten zien (zou ik ook niet doen), maar waarom kan ik me dan nergens registreren zodat ze weten wie de melding doet. Op die manier kunnen ze controleren wie een melding doet en dan zal het vertrouwen in de melding eerder gegeven kunnen worden. Ik ben zelf klant bij deze bank en zou me desnoods kunnen registreren met mijn bankpas, dus waar zit het probleem?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha