Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-11-2011, 15:15 door Anoniem

Door Peter V: Jaren geleden heb ik iemand van een bank gesproken. Laten we dát nu maar eens voor de zoveelste keer nuanceren, Peter. (zucht) 1. Die schade door fraude is openbaar. En bedraagt rond €45.000.000,- waarvan €30.000.000 wordt teruggehaald. 2. Dat bedrag is niet uit te drukken in promillages van het Nederlands pinpas en/of internet betalings verkeer. Is eerder pico, nano en zelfs dat is moeilijk. 3. De Nederlandse banken hebben - helaas nog steeds, maar zakelijk terecht - een monkey beleid: ALLE slachtoffers van misbruik van een pas, hetzij skimming, hetzij internet, worden 100% vergoed. 4. Daar is een reden voor: Nederlandse banken zijn - gedwongen - extreem veilig ten opzichte van de rest van de wereld. 5. En gelukkig is het niet aan iedereen voorbehouden daar van kennis te hebben, al is het beslist geen security by obscurity. 6. Jaren geleden? Dan heb je geen recht van spreken. Punt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha