Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2011, 16:32 door SirDice

Door Anoniem: Door SirDice: Al met al krijg ik het idee dat het de bank alleen te doen is om reputatie en hebben ze deze functionaliteit niet om echt actie te ondernemen, anders zouden ze wel zo veel mogelijk informatie willen neem ik aan. Zie ik dit nou verkeerd of zijn ze gewoon laks? Nee, ze zijn niet laks. Die afdeling krijgt gewoon het geld en de resources niet om er iets mee te doen. Het is voor de meeste banken goedkoper om af en toe een klant schadeloos te stellen dan actief op jacht te gaan naar dit soort oplichters. Lullig maar zo werkt het nu eenmaal. Wat jij hier stelt is dat DE bank geen geld/tijd/resources wil steken in dit soort dingen... dat noem ik wel laks! Beter lezen knul. Het is goedkoper om af en toe een klant schadeloos te stellen. Als een bank 10 miljoen moet uitgeven om de boel veiliger te maken (zonder garantie dat het 100% veilig is) en het kost 'maar' 5 miljoen om af en toe zo'n klant af te kopen wat denk je dat een bank doet? Bedenk dat een bank een commerciele instelling is en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha