Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2011, 13:40 door Leonr

Door Anoniem: "Wat jij hier stelt is dat DE bank geen geld/tijd/resources wil steken in dit soort dingen... dat noem ik wel laks!" Dat hangt ervanaf wat duurder is; de fraude bestrijden, of de schade accepteren en slachtoffers schadeloos stellen. Uiteindelijk is het een kosten/baten afweging. Indien het meer kost om de fraude te bestrijden dan om slachtoffers schadeloos te stellen, waarom zou een bank hier dan in investeren ? Beveiliging en fraudebestrijding zijn een middel om onnodige kosten tegen te gaan, en geen doel op zich. In principe moet ik je hier gelijk in geven. Echter, als dit je uitgangspunt is dan creëer je een situatie die je niet in de hand hebt en bevorder je fraude. Die jongens staan natuurlijk niet stil, zeker niet als ze zien hoe weinig de banken hier tegen doen. Als vervolgens de balans omslaat en de fraudekosten hoger worden als de kosten van een fraudeafdeling die goed werkt dan heb je niet een twee drie die afdeling volledig draaiend. Ze beginnen met een achterstand van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha