Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2011, 17:47 door Anoniem

Door Spiff: Door Anoniem, vr.25-11, 15:00 uur: Beste GeminiAlpha, ikzelf ben werkzaam bij de kpn helpdesk, [...] mocht je nou een gesprek willen hierover laat dan je ip adres achter dan kom ik wel achter de gegevens en dan neem ik graag contact met je op hierover. Groetjes Patrick Medewerker bij KPN Tsja. Zou dit wérkelijk een reactie van een KPN medewerker betrefffen, dan zou het een absúrd onprofessionele reactie zijn. Professioneler lijkt me een goede verwijzing naar de helpdesk. Ook het niet even aanmaken van een gebruikersprofiel, de ronduit beroerde interpunctie, en de afsluiting met "groetjes Patrick" doen niet bepaald professioneel aan. Of is dat soms de nieuwe huisstijl van de KPN helpdesk? ;-) Spiff is bijna zeker een minderjarige, of in elk geval iemand met weinig werkervaring. Gut gut gut wat een zout op de slakjes. Spiff, en anderen , ga vooral eens een tijdje werken, liefst in een wat grotere organisatie en kijk gewoon eens om je heen. Je leert dan een paar dingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha