Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2011, 09:08 door Anoniem

Zoals altijd negeer ik dit soort emails, maar aangezien het vaker schijnt voor te komen bij ABN plaats ik het nu toch maar hier.. Vandaag dit ontvangen: Lieve ABN AMRO Klant Uw ABN AMRO Online bankwezenrekening is beperkt ten gevolge van een mis-stel van toegangscode tussen uw Veiligheid details ging tijdens de laatste herziening binnen. Het wordt sterk vereist dat u de schakel beneden voor onmiddellijke reactivering van uw online toegang zou moeten volgen. Voor de veiligheid van Uw Rekeningen Klik Hier Begonnen Te Worden De beste Achting, Klant Helt Departement van financiën ABN AMRO 2011 Return-path: <nobody@server.gestbiz.com> Received: from smtp20.tb.mail.iss.as9143.net ([212.54.42.152]) by mta1z1.tb.mail.iss.as9143.net (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built Sep 26 2008; 32bit)) with ESMTP id <0LVG00GONGE9G3C0@mta1z1.tb.mail.iss.as9143.net> for <knip>; Wed, 30 Nov 2011 04:58:57 +0100 (CET) Received: from [206.51.225.46] ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha