Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2011, 08:24 door WhizzMan

Deze meneer beweert nog steeds dat ze alles juist hebben gedaan op het moment dat ze wisten dat er een securityprobleem was. Ik heb daar maar een antwoord op; NEE! Dat is niet zo. Je hebt als CA de verantwoordelijkheid om elke vorm van twijfel onmiddelijk te melden zodat je klanten zelf kunnen bepalen in hoeverre ze je nog vertrouwen. Als je dat niet doet en zelf denkt te kunnen gaan bepalen hoe je klanten jouw betrouwbaarheid in moeten gaan schatten, zit je helemaal fout in deze business. Ik weet dat ze bij Vasco "tokens" maken, die dingen ga ik dus ook niet meer vertrouwen, net als al hun andere produkten. Dit is hoe het werkt in de securitybusiness, je naam is minstens net zo belangrijk als je techniek. Als je zo met het vertrouwen van je klanten omgaat, zullen ze dat snel in je verliezen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha