Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-12-2011, 22:08 door Anoniem

Het begint een eentonig verhaal van reacties te worden, maar ook ik ben op eenzelfde wijze in Amsterdam, leeggeplukt van mijn ING rekening courant. Ook de truc om telefonisch geld van mijn spaarrekening over te maken naar mijn rekening courant is gelukt. Dit was zelfs gedaan nadat ik, ruim anderhalf uur vooraf aan het telefoontje van de fraudeur, de door hem ten onrecht verkregen betaalpas had laten blokkeren. Je vraagt je toch af op wat voor een criteria de juistheid van zo een handeling van een aanvrager, en/of beller beoordeeld wordt. Alles loopt nog; Klacten; Politie; en klachten Post .nl.Ik ga dit NIET loslaten, en zal za allemaal op hun nek blijven zitten totdat de zaken voor mij geregeld zijn. Maar wat blijft is het "paranoia gevoel". Er lopen mensen ronmd die veel, heel veel van mij weten ! Heeft er iemand nog wat tips? Is er bekend of je je geld wel terug krijgt ? Sterkte allemaal Peter.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha