Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2012, 13:41 door Anoniem

Het is geen broodje aap, mits Path Intelligence hun service verstorend heeft ingericht. Een mobiel krijgt per (deel)netwerk van zijn provider een TMSI. Dat TSMS slaat de mobiel (tijdelijk) op de simkaart op voor hergebruik. Indien FootPath dat TMSI wil gebruiken om iemands mobiel te volgen moet het kunnen meten waar het apparaat is (driepuntsmeting) en moet in de meting het TMSI worden teruggevonden. Nu zend een mobiel niet constant zijn TMSI uit, en enkel in plain text bij een Channel Request. Dat Channel Request doet een mobiel als het signaal wat het heeft te slecht is en een ander signaal sterker - samen met enkele andere afwegingen. Het is nu niet bepaald zo dat je in een winkelcentrum of warenhuis vaak echt goed bereik hebt. Basestations staan vaak buiten, constructie dempt het signaal, dus verstoring. Maar dat lijkt niet genoeg om veelvuldig een TMSI op te kunnen vangen zodat echt een pad in het winkelcentrum/warenhuis opgemaakt kan worden. Hoe kan dat wel? Indien Path Intelligence veelvuldig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha