Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2012, 12:11 door Leonr

Door Above: Dit verhaal klopt niet. Je kan hem wel anoniem nog krijgen hier. Ik heb namelijk net de AH gebeld Mijn verhaal klopt wel, dat de betreffende medewerker of het betrokken filiaal mij verteld dat het niet meer kan om een anonieme kaart te krijgen is een ander verhaal. In tegenstelling tot de meeste mensen probeer ik wel na te denken over de consequenties van het verstrekken van mijn gegevens. Het is dat de kassa medewerker uitendelijk haar kaart doorgehaald heeft, had ze dat niet gedaan dan had ze de boodschappen zelf terug in het schap mogen zetten. Voor de duidelijkheid: ik verstrek geen gegevens aan AH en heb de kaart uiteraard geweigerd. Een en ander geeft mij het gevoel dat AH willens en wetens verkeerde informatie verstrekt en kaarten weigerd om hun onverzadigbare honger naar persoonsinformatie en produktaanschaf. Eigenlijk wil ik hier een formele klacht over indienen (niet bij AH), maar ik weet eigenlijk niet precies bij wie. Om nog even terug te komen op dat pinnen: lees even mijn vorige ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha