Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2012, 10:01 door Anoniem

Zoals gebruikelijk ligt de waarheid weer eens in het midden. De banken hebben de consument gedwongen te gaan telebankieren, en gaan daar steeds verder in. Nu zijn we op het punt aanbeland dat er voor elke baliehandeling betaald moet gaan worden, maar inmiddels betalen we ook voor het betaalpakket via internetbankieren. Ondanks alle efficiëntievoordelen zijn banken dus blijkbaar nog steeds niet in staat efficiënt te werken, en leveren al die bezuinigingen en weggereorganiseerde baliemedewerksters dus niet voldoende op om de bonussen te betalen, eehh sorry, dat moet natuurlijk het goed georganiseerde en goed beveiligde, kostenbesparende computerpark zijn. Vorig jaar en dit jaar hebben we een paar dingen meegemaakt met banken die de gemiddelde consument niet geloofd. Gelukkig hebben we de bewijzen zwart op wit, en na deze 'incidenten' is mij wel duidelijk dat banken meer kapot maken dan je lief is. Een goede oplossing is er feitelijk ook niet, behalve zoveel mogelijk contant geld opnemen en weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha