Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2012, 17:34 door Anoniem

Ik sluit me aan bij degenen die erop wijzen dat de spam waarschijnlijk helemaal niet vanaf jouw computer verstuurd is. Aan de informatie over email- en met name received-headers heb ik nog wat toe te voegen. Ten eerste gaat het niet om de received-headers van de email die jij ontving, maar die van de email waarop de foutmelding betrekking heeft. Die is als het goed is bijgesloten in de email die jij hebt ontvangen. Als je er niet uitkomt waar je moet kijken kan je de broncode van de email bekijken (de help-informatie van jouw email-programma of webmail-interface moet uitleggen hoe dat werkt, zoek anders met Google). Je moet dan alleen wel de eerste set email-headers overslaan (ze worden afgesloten door een lege regel) en naar een tweede groep headers zoeken. Ten tweede staan er meer van die headers in een email, elke mailserver die de email doorgeeft voegt er bovenaan een toe. Je moet daarom de allerlaatste Received-header opzoeken, die zit het dichtst bij de bron. Dit is de allerlaatste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha